maandag 4 februari 2013

Shopping - Six

Jep, I did it again. Tijdens mijn tussenuren, waar ik er op donderdag en vrijdag in totaal acht van had, ben ik met vriendinnen de stad in gegaan en heb ik een aantal dingen geshopt. Maar bescheiden, slechts een paar kleine dingetjes nam ik mee naar huis. Kijk verder voor mij nieuwe aanwinsten!

 
Als eerste deze drie haaraccessoiresen(?). Alle drie bij de six gekocht. Helaas weet ik de prijzen niet meer maar niets is duurder dan drie euro, gok ik. Ik kocht een donutknot, mijn oude had de hond kapotgemaakt(ja écht). Haarelastiekjes, want wie raakt die nou niet altijd kwijt? En als laatste ook nog een schattig haarspeldje met een strikje erop. Inderdaad, geïnspireerd door MacBarbie07.
 
Kleine shoplog hè? Zelf vind ik deze random mini shoplogjes altijd heel leuk om te zien op andere blogs, dus ik hoop dat jullie dat ook vinden.
 
Heb jij onlangs nog iets gekocht?
 

Geen opmerkingen: