zaterdag 2 februari 2013

Polyvore!

Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die geen liefde voor fashion hebben. Het is gewoon leuk jezelf leuk aan te kleden, door gebruik van leuke combinaties en sieraden. Helaas is het meestal wel een dure hobby, een kledingstuk kost toch al snel rond de dertig euro. Daarom is het ook leuk om jezelf 'virtueel' aan te kleden, met een kledingkast van meer dan 10000000 items in alle prijsklasses. Daarvoor is Polyvore in het leven geroepen!

Met Polyvore kan je door de collecties van meer dan 1000 winkels surfen en die items combineren in een outfit. Je maakt een soort collage. De collages kan je opslaan, en later terug kijken. Als je een leuk item gevonden hebt kan je ook onmiddellijk naar de site van de winkel om het te kopen. Op deze manier kan je kijken of je dat ene leuke item goed kan combineren met vergelijkbare kleding die je al hebt. Ik zal een voorbeeld van mijn collages en een van een wat meer ervaren persoon laten zien!

Deze outfit is heel stoer door de tas, ring en de schoenen, maar ook weer casual door de jas en de jeans. De oorbellen maken het geheel af. Zelf vind ik het een erg geslaagde outfit, mede ook omdat de items stuk voor stuk betaalbaar zijn. Ook ben ik al lang opzoek naar zo'n beige jasje, dus ik ga deze misschien wel bestellen. De oorbellen zijn ook geweldig, die zie ik ook nog wel mijn kant opkomen. De links naar alle items:
Jas: Fatface.com  
Schoenen: Sammydress.com
Crossring: Nelly.com
Oorbellen: Asos.com
 
Zo, wat een prachtige collage! Een heel verschil met die van mij, deze dame is al een echte pro geworden. Ik ben heel benieuwd hoe ze dit allemaal gemaakt heeft. Hier kun je de items uit de collage bekijken: klik.
 
Ik hoop dat je nu een beetje weet wat je kunt doen met Polyvore. Ga er een middagje lekker voor zitten, met een kopje thee erbij lekker mixen en matchen!
 
Kende jij Polyvore al?
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen: