vrijdag 1 februari 2013

MY ADDICTIONS - JANUARI


Januari, een vrij rustige maand. Mijn grootste addictions van deze maand zie je hierboven in de collage.

Als eerste mijn Uggs, zonder wie ik deze maand vol sneeuw, kou en wind niet had overleefd. Wanneer het koud is vind ik het het aller ergste dat mijn voeten altijd zo koud zijn. Verschrikkelijk. Maar met deze niet-al-te-charmante-maar-wel-super-warme Uggs overleef ik alles.

Dan, kon natuurlijk niet ontbreken, The Script. Ik ben deze maand naar het concert geweest, en jezus, wat was dat gaaf! De week voor het concert was ongeveer de enige muziek die ik draaide van hen en dat was maar goed ook, het is toch leuker om alle liedjes mee te kunnen zingen tijdens het concert dan dat je daar maar een beetje staat. Het was een geweldige ervaring, om nooit te vergeten.

Als derde een veel te zomers parfum voor deze tijd van het jaar. Ik heb het over Taj Sunset van Escada. Twee jaar geleden gekocht op Schiphol voordat ik op vakantie ging en altijd als ik deze opspuit denk ik terug aan die leuke vakantie.

En op de laatste foto mijn nieuwe ketting. Enorm BAM in your face, maar daar houd ik juist wel van. Lekker opvallende ketting, de rest van de outfit rustig. Deze hebben jullie al eerder kunnen zien in deze shoplog.

Andere addictions van deze maand: Hema balpennen, The Lying Game, Blogilates, mandarijnen, verse sinaasappelsap, grote tassen, Mentos kauwgom, laurenconrad.com, Lookbook.nu en balmi lipbalm.

Wat waren jouw addictions van deze maand?

Geen opmerkingen: