vrijdag 22 maart 2013

MY FAVORITE - FASHION TRENDS RIGHT NOW


Trends komen en trends gaan. Ik ben niet écht een fashion meisje, maar ik vind het natuurlijk wel leuk om wat moeite te doen om er leuk uit te zien. Shoppen is een van mijn favoriete bezigheden en ik kan er echt van genieten als er een meisje met een geweldige outfit langs loopt. Bijna alle trends van dit moment vind ik erg tof, maar vandaag laat ik je mijn favorieten zien!




Als eerste mijn nummer een favoriete trend: statement kettingen. Grote opvallende kettingen die je outfit kunnen maken of breken (wanneer je ze draagt, ga je natuurlijk voor het maken). Ik heb een aantal verschillende en geloof het of niet, ze zijn best goed te combineren, je moet er alleen even handig in worden. Zo'n soort ketting als het meisje hierboven omheeft heb ik nog niet, maar staat hoog op mijn verlanglijstje!

 
Als tweede een trend die ik ook geweldig vind: combat boots! Heerlijk casual, comfy maar toch fashionable.
 
 
Je vroeg je vast al af wanneer deze kwam (of niet), de altijd geweldige studs. En dan studs in alle vormen en maten, op alle mogelijke items. Van schoenen tot tassen tot truien tot ringen. Ik heb zelfs beha's met studs gezien, tof, al lijken ze me niet erg comfortabel zitten.
 
 
Dan deze amazing trend, de overknee sokken. Dat zijn, vanzelfsprekend, sokken die tot over je knieën komen. Lekker warm voor straks als het ietsjes warmer wordt. Ze kunnen stoer onder een jeansshort, maar ook schattig onder een jurkje. Je kunt er alle kanten mee op.
 
 
And last, but surtainly not least, kraagjes! Oh, jongens, wat zijn ze toch leuk. Eigenwijs, lief, schattig. Gewoon geweldig dit. Wel een beetje een oude al, maar nog steeds tof!
 
Zo, dit waren mijn favoriete trends. Zoals ik al zei volg ik niet persé de trends, maar ik ben van mening dat je er soms niet omheen komt. Bijvoorbeeld op bijna alle shirts zit een kraagje, simpelweg omdat het nu in de mode is. Ook zie je veel meer opvallende kettingen dan subtiele. Ze zijn er wel, maar gewoon niet zoveel. Daarom denk ik dat meegaan met de trends niet persé hoeft te betekenen dat je het draagt omdat het nu 'in' is, maar simpelweg omdat het aanbod groot is. Én het is ook leuk!
 
Wat zijn jouw favoriete trends?

Geen opmerkingen: